Kalendarz wydarzeń

Online - Obsługa trudnego klienta w spółdzielniach mieszkaniowych.
Wtorek, 14 Maj 2024, 10:00 - 15:00
Odsłon : 540

 

 

SZKOLENIE W FORMIE ONLINE ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 14.05.2024 r.

(godziny szkolenia 10:00 - 15:00)

Po zapisaniu się na szkolenie - 3 dni przed terminem szkolenia otrzymają Państwo link z dostępem do platformy szkoleniowej, wraz z instrukcją logowania.

 

 

299,00 zł + VAT/os.   

W cenie szkolenia: (autorskie materiały szkoleniowe, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia)

 

Celem prezentowanego Państwu szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do efektywnej obsługi mieszkańca spółdzielni, ze szczególnym uwzględnieniem problemów jakie mogą się pojawić w trakcie takiego kontaktu. Pracownicy spółdzielni kontaktują się z lokatorami zazwyczaj w sytuacjach konfliktowych. Dlatego też kontakt ten wiąże się często z dużą ilością trudnych emocji, brakiem chęci współpracy, bądź wprost reakcjami, które można uznać za agresywne. Niejednokrotnie kontakt ten kończy się niezałatwieniem sprawy oraz dużą ilością zbędnych emocji i zbędnych komunikatów. Niniejsze szkolenie przekaże techniki i metody pracy z różnymi rodzajami trudnych lokatorów jak również pracy z lokatorami obiektywnie będącymi w trudnej sytuacji.

 

 

Program szkolenia :

 

1. Budowania właściwej relacji z lokatorem

2. Radzenia sobie z emocjami swoimi oraz z emocjami lokatora

3. Obrony przed komunikatami manipulacyjnymi

4. Prowadzenia rozmów na gruncie merytorycznym zmierzającym do rozwiązania

5. Odróżniania trudnego klienta od trudnej sytuacji

I. Metody i techniki badania potrzeb lokatora:

1. Diagnoza komunikowanych i ukrytych wątpliwości lokatora.

2. Diagnoza obiekcji i pretensji.

3. Diagnoza prawdziwych motywacji lokatora.

II. Przeprowadzanie rozmów:

1. Efekt pierwszego wrażenia i jego konsekwencje dla dalszej rozmowy.

2. Słowa wywołujące konflikty kiedy i jak ich unikać.

3. Język korzyści czyli jak pracować na przekonaniach lokatora.

4. Bariery komunikacyjne.

III. Handbook dobrych praktyk:

1. Standardy rozmów z lokatorami.

2. Trudny klient czy trudna sytuacja.

3. Budowanie zaangażowania lokatora w podejmowanie decyzji.

4. Techniki obrony przed manipulacją.

 

Wykładowca Pan Paweł Miąsek  : Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS,  trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka.Zrealizował kilkadzisiąt szkoleń przeznaczonych dla pracowników spółdzielni mieszkaniowych z zakresu obsługi trudnego klienta. Łącznie zrealizował ponad 20000 h szkoleniowych oraz ponad 1000 h coachingów indywidualnych.

 


Zapisy i szczegółowe informacje

Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:


Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31

Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

 


Prowadzący:
Kontakt :
32 700 79 23; 696 688 355; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

Formularz zgłoszeniowy

 

W celu usprawnienia procesu potwierdzania organizacji i Państwa udziału w szkoleniu,

bardzo prosimy o podawanie bezpośrednich numerów telefonów i adresów mailowych do osób zgłaszanych na szkolenie

299.00 PLN299.00 PLN
(VAT 23 %)
0.00 PLN
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza Legionów Polskich 147, tel.: 32 700 79 23
http://www.kcrp.pl