Kalendarz wydarzeń
SZKOLENIE W FORMIE ONLINE ODBĘDZIE SIĘ W DNIU 14.05.2024 r.
(godziny szkolenia 10:00 - 15:00)
Po zapisaniu się na szkolenie - 3 dni przed terminem szkolenia otrzymają Państwo link z dostępem do platformy szkoleniowej, wraz z instrukcją logowania.
299,00 zł + VAT/os.
W cenie szkolenia: (autorskie materiały szkoleniowe, imienne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia)
Celem prezentowanego Państwu szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do efektywnej obsługi mieszkańca spółdzielni, ze szczególnym uwzględnieniem problemów jakie mogą się pojawić w trakcie takiego kontaktu. Pracownicy spółdzielni kontaktują się z lokatorami zazwyczaj w sytuacjach konfliktowych. Dlatego też kontakt ten wiąże się często z dużą ilością trudnych emocji, brakiem chęci współpracy, bądź wprost reakcjami, które można uznać za agresywne. Niejednokrotnie kontakt ten kończy się niezałatwieniem sprawy oraz dużą ilością zbędnych emocji i zbędnych komunikatów. Niniejsze szkolenie przekaże techniki i metody pracy z różnymi rodzajami trudnych lokatorów jak również pracy z lokatorami obiektywnie będącymi w trudnej sytuacji.
Program szkolenia :
1. Budowania właściwej relacji z lokatorem
2. Radzenia sobie z emocjami swoimi oraz z emocjami lokatora
3. Obrony przed komunikatami manipulacyjnymi
4. Prowadzenia rozmów na gruncie merytorycznym zmierzającym do rozwiązania
5. Odróżniania trudnego klienta od trudnej sytuacji
I. Metody i techniki badania potrzeb lokatora:
1. Diagnoza komunikowanych i ukrytych wątpliwości lokatora.
2. Diagnoza obiekcji i pretensji.
3. Diagnoza prawdziwych motywacji lokatora.
II. Przeprowadzanie rozmów:
1. Efekt pierwszego wrażenia i jego konsekwencje dla dalszej rozmowy.
2. Słowa wywołujące konflikty kiedy i jak ich unikać.
3. Język korzyści czyli jak pracować na przekonaniach lokatora.
4. Bariery komunikacyjne.
III. Handbook dobrych praktyk:
1. Standardy rozmów z lokatorami.
2. Trudny klient czy trudna sytuacja.
3. Budowanie zaangażowania lokatora w podejmowanie decyzji.
4. Techniki obrony przed manipulacją.
Wykładowca Pan Paweł Miąsek : Psycholog, coach, doktorant katedry Psychologii Społecznej i Środowiska Uniwersytetu Śląskiego, pracownik dydaktyczny SWPS, trener biznesu 5 stopnia kwalifikacji EQF (European Qualifications Framework). Coach z wieloletnim doświadczeniem w trakcie międzynarodowej akredytacji ICF (International Coach Federation). Wieloletni tutor i trener liderów społecznych. Specjalista w szkoleniach dla biznesu z zakresu: sprzedaży, budowania zespołów, zarządzania zespołem, obsługi trudnego klienta, budowania relacji z klientem, komunikacji interpersonalnej, zarządzania sobą w czasie. Trener programów szkoleń train the trainer w ramach szkoły trenerów. Konsultant biznesu w zakresie opracowywania strategii szkoleniowych. Doradca w zakresie restrukturyzacji przedsiębiorstw. Prowadził szkolenia z obsługi trudnego klienta oraz klienta call-center dla dwóch największych w Polsce firm telemarketingowych, współpracował przy tworzeniu oraz implementacji szkoleń sprzedażowych dla banków oraz firm spedycyjnych, prowadził warsztaty z zarządzania sytuacjami trudnymi dla oddziałów prewencji Wojewódzkiej Komendy Policji w Katowicach, budowania wizerunku dla Samorządu Miasta, brał udział w restrukturyzacjach przedsiębiorstw z województwa małopolskiego, prowadził warsztaty dla sędziów z zakresu psychologii zeznań świadka.Zrealizował kilkadzisiąt szkoleń przeznaczonych dla pracowników spółdzielni mieszkaniowych z zakresu obsługi trudnego klienta. Łącznie zrealizował ponad 20000 h szkoleniowych oraz ponad 1000 h coachingów indywidualnych.
Zapisy i szczegółowe informacje
Zapraszamy do kontaktu telefonicznego lub mailowego:
Tel.: 32 700 79 23
Kom.: 731 81 81 31
Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Formularz zgłoszeniowy
W celu usprawnienia procesu potwierdzania organizacji i Państwa udziału w szkoleniu,
bardzo prosimy o podawanie bezpośrednich numerów telefonów i adresów mailowych do osób zgłaszanych na szkolenie